משלוחים והחזרות
  •  
  • אני יודעת איך זה מרגיש לקנות בגד חדש אונליין, ואני עושה את כל המאמצים על מנת לשגר אותו אלייך בהקדם האפשרי.
  •  
1. אני מתחייבת לארוז ולהוציא את ההזמנה שלך עד 4 ימי עסקים.

2. זמן האספקה הכולל מרגע אישור ההזמנה הוא 14 ימי עסקים לכל היותר. 

3. יתכנו עיכובים של חברת המשלוחים. אני מתנצלת מראש, יש דברים שאין לי שליטה עליהם ואני לא אחראית על העיכובים של צד שלישי.

4. 
הזמנות שיבוצעו עד השעה 12:00 יטופלו עד סוף יום העסקים שלמחרת.
  • הזמנות שיבוצעו מהשעה 12:00 ועד סוף יום העבודה, יטופלו בתוך 2 ימי עסקים, למעט במקרים מיוחדים שעליהם נעדכן באופן אישי.
  •  
  • 5. בהזמנה של מעל 750 ש״ח, משלוח עם שליח עד הבית ללא עלות. אין צורך לעשות שום פעולה, המערכת יודעת להזין את המשלוח אוטומטית.
  •  
  • 6. משלוח עם שליח מבוצע על ידי חברת דואר ישראל.
  •  
  • 7. בהזמנת משלוח מחוץ לישראל, יש לפנות למייל luli@luli.co.il.
  • 7.1. משלוח לחו״ל יבוצע על ידי דואר ישראל ועלות המשלוח תשתנה בהתאם ליעד אליה נשלחת ההזמנה.
  • 7.2. זמן ההגעה המשוער הינו כחודש ממועד ביצוע ההזמנה.
  • 7.3. משלוחים לחו״ל עשויים להיות מחויבים בעלויות נוספות של מע״מ או מכס, הכל בהתאם לחוקי המדינה אליה נשלחת ההזמנה.
  • 7.4. כל חיוב ישולם על ידי המזמין.
  •  
  •  
  • 8. דמי משלוח
  • 8.1. דמי המשלוח ישולמו באתר בעת ביצוע ההזמנה.
  • 8.2. קיימות שתי אפשרויות משלוח:
  • 8.2.1. משלוח עם שליח עד הבית, עם מספר מעקב, בתוך 5 ימי עסקים בעלות של 35 ש״ח.
  • 8.2.2. משלוח בדואר רשום, עם מספר מעקב, באמצעות דואר ישראל בעלות של 10 ש״ח.

  • התחרטת? רוצה להחזיר משהו שרכשת? אין בעיה!
  • כמה דברים שחשוב לדעת:
  • 1. זיכוי כספי יינתן בהתאם ועל פי הקבוע בחוק ובקיזוז עמלת הזיכוי, כפי שנקבעה על ידי חברת האשראי בצירוף מע״מ כחוק.
  •  
  •  
  • 2. החזר כספי יועבר/יוחזר לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה בלבד. לא ניתן לזכות אמצעי תשלום אחר.
  •  
  •  
  • 3. רכישה שבוצעה באמצעות כרטיס דיירקט (Debit) לא ניתנת לביטול/זיכוי וינתן קרדיט באתר בלבד.
  •  
  •  
  • 4. לא ינתן החזר כספי על פריטים שלא שולם עליהם/פריטים שנקנו במסגרת הנחות סוף עונה/חיסול מלאי.
  •  
  •  
  • 5. בקשה לזיכוי או החלפת פריט ניתנים לביצוע בתוך חודש ימים ממועד הרכישה. מועד הרכישה נקבע על פי הודעת הרכישה המתקבלת מחברת קאש קאו למייל שלנו.
  •  
  •  
  • 6. התנאים להחלפת פריט/מוצר או זיכוי לרכישה תתאפשר
  • 6.1. רק עם החזרת הפריט אל חנות הסטודיו.
  • 6.2. על הפריט המוחזר תהיה תווית המחיר.
  • 6.3. בפריט לא נעשה כל שימוש ואין בו כל פגם ו/או נזק.
  • 6.4 החזרת הפריט במצב חדש הינה באחריותך. 
  •  
  •  
  • 7. בוטלה ההזמנה לפני שליחת הפריט 
  • 7.1. יזוכה אמצעי התשלום בגין העסקה כולל דמי המשלוח.
  • 7.2. הזיכוי יהיה בקיזוז בקיזוז עמלת הזיכוי, כפי שנקבעה על ידי חברת האשראי בצירוף מע״מ כחוק
  •  
  •  
  • 8. ביטול עסקה לאחר שהפריט/מוצר נשלח:
  • 8.1. לאחר שהפריט שהוזמן נשלח, לא יהיה החזר על דמי משלוח.
  • 8.2. החזר כספי יינתן רק בכפוף להחזרת הפריט.
  • 8.3. בתנאי שלא נעשה בפריט כל שימוש.
  • 8.4. בפריט אין כל פגם ו/או נזק.
  • 8.5. על המוצר/הפריט שמוחזר מוצמדת תווית המחיר כפי שנשלח.

  • 9. את הפריט ניתן להחזיר עצמאית אל חנות הסטודיו במושב אומץ בתיאום טלפוני מראש 052-8712646.
  •  
  • 10. יותר מנשמח לתת לך שירות ולסייע בכל מה שניתן.
אפשר לפנות אלינו ברשתות החברתיות, במייל או בוואטבאפ במהירות בלחיצה על הכפתורים הנמצאים מטה.
x

#{title}

#{text}

#{price}